Go morron!?

Hmm, morgon iaf! God eller inte!
Tydligen har jag blivit tidsoptimist på äldre da'r! Upp ur sängen i sista sekund, leta hysteriskt efter mitt borttappade ansikte i de stökiga badrumsskåpet för att sedan leka virvelvinden i min garderob i hopp om att hitta nått att sätta på min lilla kropp.
Sen får jag agera maratonlöpare för att inte missa bussen till jobbet! Frukost-andning & morgon har guld i mun är fjantigt påstående, de hinns inte!
Varför är jag så jävla trött jämt? Jag brukar snitta 5 timmars sömn jämt men ändå vara pigg & glad och dampa runt hela dagarna, men nu orkar jag inte mycket mer än jobb & Milo! Kul!
Är de det här som är vardagsliv och trött arbetande ensamstående mamma?
Grattis till mig isf.
En enkel biljett till Thailand?

Tröttast i hela Karlskoga & Kristinehamn sitter jag på bussen och lyssnar på mina gamla kärleksballader ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0