Fastingen

När Kristinehamnarna bjuder på folkfest så heter de tydligen fastingen (!)
Av vilken anledning vet jag inte och spelar väl egentligen ingen roll, men det ordet faller konstigt på min piercade tunga.
Hur som hellst så har mycket folk varit i rörelse i solen i deras stad och allt från grottmänniskor till vackra skapelser har vistats i min närhet, men heey i like it!
På 3 dagar har jag gjort mina 40 timmar på work och jag tackar gudarna att jag fortfarande lever.. Och är lycklig!
2 dagar utan betydelsen gick med andra ord fort, vilket också kan kallas för lyx!
När jag slog upp ögonen imorse och visste att Milo snart skulle vara i min famn igen fick jag en kick trots för lite sömn, så varför inte passa på att testa nått nytt?
I detta fall- klippa gräs (!)
Helt sant att jag på riktigt har gått runt på en gräsmatta med en låtande maskin framför mig.
Plötsligt händer det..

Nerbäddad i mina vita sängkläder med ett fat bullar på bröstet tackar jag för min insats och relaxar till TVn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0