Day-Off

Vaknar och är kär, äntligen Måndag och ledig med en rejäl sovmorgon.
Där är ribban sutten och inget kan gå fel..
Brevid mig ligger killen i mitt liv- Milo och ler med sina perfekta läppar, jag skrattar och han skrattar så gluggen mellan framtänderna lyser!
Frukost med barndomsvän följt av promenad i solen och plötsligt kom ett infall- köpa skor! NU!
Mycket riktigt gör jag alltid som jag känner för, för stunden så en kartong med skit snygga sandaler följde med mig & febriga Kiddo hem.
Perfekta dag avslutas med fika till Saltkråkan.. Jag sätter minnen till Kidfo att minnas hela livet samtidigt som jag tänker tillbaka på mig själv som barn, andas in känslan och tokmyser till Farbror Melker och sötisen Skrållan.

Eftersom dagen är bästa dagen så ska jag inte förstöra den men att face'a vågens +7 kg ger ångest från Hell (!) Hur är det möjligt?
Så istället får nya livet börja imorgon..
Stenhårt & iskallt!

Krya på Milo ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0