Bring the action!

Denna vecka har bjudit på två gästspel i Karlskoga av mig, ett jobbpass bakom baren med mina original snäckor & ett pass i min fina efterlängtade skobutik. Det gäller att passa på när man kan.
Dett gav mig en kick att klara av resten av veckan med allt från ordinarie jobb, barn, vardagssysslor & magkatarr! Ännu en gång ska jag få se djävulen i vitögat för att jag alltid stressar och grejar med allt.
Denna gång är djävulen lite mildare och rarare mot mig, än så länge.
Förutom att jag ser ut som en gravid kvinna och får lite bränna & kramp i magen så är det någorlunda & smärtan går att leva med.
Är lite halv livrädd att jag ska få så ont som en annan gång av alla mina turer med katarr då jag ramlade ihop av smärta och inte kunde resa mig.
Men det som inte dödar de härdar- tacka fan för att jag då ser ut som en förhårdnad hela jag, inte så konstigt!
Det gäller att ta hand om sig själv- shopping med fina RedHair, kaffe i solen och kramkalas med Kiddo, de är livskvalité.

Yolo som RedHair hade slängt in som sista ord.

Söndag-Sol-Shopping-Skönsång-Sovmorgon-Smile.. Magic S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0