Semester

Dags för veckan nr.2 i Juli månad att vara ledig, när solen är framme ska jobbet vänta!
Vaknar trött och sliten och vägran att gå upp tills Jag kom på att det var just idag som lilla My skulle ta mig & Kiddo till barndomsstaden, efter den påminnelsen flög jag upp med rufsigt hår & slitna ögon!
Dags att fånga dagen fick en ny innebörd.
Plattan i mattan med solen i ögonen och en stund senare kom lugnet över mig- Västmanland-skylten skymtade fram och jag blev hel!
Mys & kvalitetstid med mamma följt av utelek & grillning hos pappa!
Fullt hus med folk, grillrök, drinkar, kaffe & skratt ✔
Tänk att ha så stor och fin familj, det är lyx.
Alla barn+ respektive, vänner, grannar och bekanta är familj i min familj, alla är välkomna och energin flödar!
Lyxigare vore att flytta alla till lilla nya staden, det är nått jag ska önska mig varje kväll när klockan slår 22.22!

Utmattad Kiddo somnar nöjd & glad i mitt knä och för mig själv & min älskade mor blir det balkonghäng och ett glas vin.
Fredagsmys kanske har en innebörd ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0