Hon har gjort det igen!

Vaknar av att jag är ensam (!)
Vart fan är mitt barn?
I samma sekund som jag funderar på om jag kommit till nangijala så hör jag kiddo gorma om att jag ska gå upp, såklart flyger jag upp och funderar på vart min sovkompis som jag somnade med kvälllen innan tagit vägen?
Har han dragit på plötsliga viktiga ärenden, en plötslig begravning eller inringd på jobb- som de brukar kunna låta i filmer när man vill fly.
Ikke! Han har gått upp med Kiddo så jag fick sova, perfekt om ni frågar mig.
Vilken kille.
Carpe Diem slog oss i ansiktet och diverse ärenden uträttades i solens stad.
Kiddo avslutar sin rockstjärne turné för dagen med ett dopp i sin nya pool, JL begav sig till 2013 mest besökta plats- Gymmet och själv bygger jag på vassen-kroppen med hjälp av en för stor påse godis.
Heeey what did you expect?
Eftersom jag är kvinna så kan jag göra fler saker samtidigt så medans käken jobbar för fullt med att tugga godis som en addict jobbar händerna hårt med att rensa ogräs ståendes på knä (!)
Inte kunde väl en levande själ tro att jag skulle stå i en myggsvärm svärandes med jord under naglarna för att få bort lite gräs som är på fel ställe?
Ligger inne med en del vuxenpoäng jag, plötsligt händer det!
Omväxling förnöjer.

Myggbiten, skitig & trött slänger jag mig i främlingens soffa och njuter av min ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0