GT

Söndagen bjöd på grillat, glass & rosé i solen innan bussen tog oss till staden 4 mil bort för uteservering och GylleTider konsert med Harrys gänget!
En riktig folkfest med sprutande svett, danssteg och skratt ✔
Energidepåerna är påfyllda, tur de då en del energi försvann på annat onödigt som än idag tar lite energi.
Med snurrande tankar 2 dagar senare hör jag även GT's sköna låtar eka lite i huvudet, mindre & mindre för att lämna plats till mina tankar & demoner.

Osäker på om de verkligen är rätt, beslutet..
Finns de en anledning med allt ?
Idag kl 21.56 slog övertygelsen mig i ansiktet..
Vi var inte menade.

Avslutar en perfekt Tisdag med Liten & vackraste vän på stranden med dubbelavsnitt av mina tjejer i Sex and The City!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0