Frieri

Länge lyssnat på Linus Svenning och varit smygkär i han, otippat?
Men igår kom ännu en våg över mig när jag blev kär i han igen ✔
Samma låt på repeat på youtube samtidigt som jag vilade mina ögon och all koncentration på just han.
Dom smilegroparna är att dö för, vilken kille.
Men han är en "låsas" person, asså nån som jag aldrig kommer träffa på rikigt, tur för han att slippa springa in i mig!
Efter att ha lyssnat sönder han tog vi ett just då as bra beslut- bada nakna i natten (!)
In i bilen med henne och hennes hemliga Mr.Big, och några km senare var vi framme i skogen vid vattnet.
Tystnad, mörker & dimma var vårat enda sällskap i natten när vi går från kalla luften ner i varma vattnet.
Okej, jag var naturligtvis sist i när känseln börjat lämna min lilla kropp full av frysknottror, men heey jag gjorde det!
Med blåa läppar & bröst likt Barbie's- utan bröstvårtor eftersom dom triööade av i vattnet begav vi oss hem igen med full värme i bilen, naturligtvis med Linus sjungandes från min vita Iphone (!) Heeey what did you expect?
Han är mitt frikort ✔
Tröttare än ord kan beskriva fångar jag & Kiddo veckans första dag för tidigt för min smak.. Men helt klart bästa starten på dagen att slå upp ögonen och se på betydelsen, trött eller ej!

Lediga dagar går fort & lite ångest känslor börjar samlas inför jobb i slutet av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0