Circus

Ännu en gång är circus på påhälsning i min värld!
Då menar jag inte circus som i tält i roliga färger, elefanter & ballerinor utan circus som i ding-ding värld- där allt uppe är nere, där allt fram är bak och lite upp och ner!
På nått konstigt vis står jag stilla i mitten som huvudperson och iaktar med hopplösa ögon på allt som snurrar fort runt omkring mig, för fort, så fort att jag mår illa.
Hur lyckas jag alltid ?

Efter några timmar på jobbet stämplade jag ut tidigare och uppsökte min lifecoatch Lars Winnerbäck, efter några kloka och igenkända ord känner jag mig aningen lugnare & tröttare.
Trött, blötfet & blek ✔
Säger ju att jag lyckas med allt jag tar mig för och lite till!
Aldrig förr har sömntimmarna varit så efterlängtade, och denna natt tänker jag sova och endast vakna upp om allt är bra igen, ett löfte!
Jag svär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0