Action

Fullt ös & nästan medvetslös på jobbet denna veckan ✔
Spring som om du vore jagad av vargar ✔
Bra för mig att löpa som ett kattdjur, dels slipper jag fundera och dels förbränner jag lite av allt hull jag lyckats samla på mig på äldre da'r.
Trots svett i pannan, tallrikar som bränner armarna av mig och stress upp i halsen så var dagen perfekt eftersom min Nedräkning till morgondagen påbörjades tidigt, imorgon är de dags för mitt kära Västerås igen.
Tok älskar mitt fina Västerås..
Inte konstigt att jag inte kan bli kär på riktigt när jag är kär i mitt barn, mitt Västerås, mina vänner & familj, materiella saker, pengar, blommor, solen, tatueringar, rosévin, ljus, skor, heminredning osv osv.
Vart fan ska de finnas kärlek över till nån kille?
Lär börja sålla bort lite kärlek på onödigt och faktiskt göra lite plats om det nu skulle dyka upp nån som skulle bli min Mr.Big, för singelmorsa är inte alltid så spännande. Dags att börja leta så jag har nån att mysa med när hösten & mörkret kommer, förslag?
Även garderob borde rensas, tankar raderas, cigaretterna fimpas & skrotet börja lyftas, mycket måsten och mycket ångest.

Kryper ner helt ensam med Lars Winnerbäck & Melissa Horn samtidigt som regnet smattrar mot mitt sovrumsfönster !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0