28

Nu har jag hört tillräckligt ofta att min chansningsålder är 28 skrynkliga år (!)
Ibland tror folk att jag är 18 och ibland 30, men fucking 28 är mitt magic year.
Av vilken anledning liksom?
Då är det inte så konstigt att alla pojkar som en gång stått på rad är borta, att min energi att studsa upp ur sängen också är borta, allt har ju sin förklaring, right?
Men jag är inte säker på att jag vill se ut att vara snäppet under 30, redan!
Botox & filler nästa. ✔
Ta bort skrattrynkorna som jag fått genom mina dar och stryk över mina bekymmersrynkor i pannan, sen är jag redo att vara 25 år igen.
Kan de vara så att allt mitt festande, solande, rökande, lite sovande, mycket jobbande, barn osv har gett sitt?
Eller beror det inte bara på mina rynkor att jag ser old school ut?
Även om åldern bara är en siffra som de så flitigt tjatas om så vill jag inte se ut som 28 år. Punkt!
Gammal eller ej så är det dags att börja ta hand om mig själv igen, ansiktsmask, hårmask och en tripp till solariet skulle inte heller skada. Värdelöst att spela i samma liga som spöket laban, vi är trötta på varandra.
Medans ni andra njuter i solen och bränner er hud gör jag som Michael Jackson och gömmer mig inomhus bakom fönstrerna även idag, på Harrys.



Kommentarer
Postat av: Anna

om du vill se yngre ut så är nog solarium bland det sämsta! det om nåt skadar din hud. jag vet inte hur gammal du är men skulle gissa på 24 och jag tycker du är en riktigt snyggmorsa! så stirra dig inte blind till din spegelbild, man kan lätt bli hemmablind :)

2013-07-09 @ 16:55:17
Postat av: Karin

rynkor e det nya släta :) Du har inga rynkor än men när vi blir 40 ser vi ut som russin och kan skatta oss lyckliga för då har vi njutit av livet <3

2013-07-09 @ 18:11:23
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Postat av: reeekan

tycker du är snygg oavsett om du har 100 rynkor eller inga! <3

2013-07-11 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0