Tillslut..

Jag hörde alla viska om natten, dom visste vad som hänt.
Det som en gång var mitt blev nu vårt.
Och jag kände dina ögon den natten, dom följde varje steg.
Dom såg mig som någon annan och jag kände mig som det.
Och jag följde dig längst vägen den natten så vuxen i din hand, men om en vän kan viska och ett löfte brista går jag hellre hem,
Kvar i nått jag lämnat för länge sen.
Du släckte alla ljusen den natten och det tände varje rum,
det vackra sa farväl och jag försvann.
Du släckte alla ljusen den natten och jag minns varje sekund,
Min sorg blev deras glädje för en stund.
Och jag följde dig längst vägen den natten så vuxen i din hand,
men om en vän kan viska och ett löfte brista då går jag hellre hem.
Kvar i nått jag lämnat- du håller mig kvar i nått jag lämnat för länge sen, för länge sen.
Åh jag drömmer om en framtid som glömmer,
Jag drömmer om en framtid utan dig.
Och fast jag följde dig längst vägen den natten så kan vänner viska och löften brista, om och om igen.
Du håller mig kvar i nått jag lämnat för länge sen..

Älskar Melissa Horn..
Älskar inte dig längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0