Spring

Efter ännu en dag med stress mellan jobb och dagis, med emmaljungan susandes förbi lilla city och igenom på en sekund så var vi hemma och kvällsmackan framdukad.
Efter träning, nagelfix och hårvård kom suget efter shopping, oooh no!
Jag som trodde jag var botad då jag inte känt något sug på flera veckor, men ikke.
Ikväll kom hon, min gamle vän- suget!
Inte för att jag behöver mer kläder men kicken och energin när man har nått nytt är lovely! Det blir att beställa hem, då känns det inte lika dyrt och slösaktigt av nån konstig anledning! Varför ?
För att ens få plats med min rena tvätt så måste jag rensa ur garderoben, men det hinner jag imorgon bitti innan jobb så kan jag beställa på eftermiddan, tänk att man hinner det man vill hinna, magiskt!
Tur för min fina mamma och Lillesyster att mina kläder passar dom, kul att få kläder ju!
Önskar jag hade nån att få kläder av, nån annans fula tråkiga tröja kan ju bli en annans läckra energitröja.
Är detta en sjukdom eller ett intresse?
Vart drar man gränsen och vem drar den?
Våren måste vara på väg för jag känner mig piggare och fräschare för varje morgon som jag slår upp mina bruna ögon för att möta dagen.

Ensam i stora sängen längtar jag efter sällskap, bära tillbaka Liten igen kanske?

Ses vi i drömmarna ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Har du planer på att flytta tillbaka till Västerås?

2013-02-03 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0