Söndagsnöje vs. Måndagsmåsten

Shopping på IKEA med liten del av familjen och vän, va mycket roligare IKEA är i Västerås, stort och fint!
Såklart shoppades en del, Milo fick tex en ny säng av sin morfar!
Kvällen avslutades med te långt in på natten med barndoms vän, och två trötta hjärnor blandas till en salig blandning av galna tankar, dumma kommentarer och härliga skratt!
Jag är rik!
Måndag, och vardag med alla måsten..
Måste åka "hem", måste jobba, måste göra matlåda och planera dagis.
Ändå hann jag både måla möbler och snickra ihop andra möbler.
Som alltid när jag varit hos mina nära och kära sprudlar energin och jag får massor gjort!


Det är skillnad på hem och hemma!
Ständigt påmind om det.
Avslutet på en underbar helg blev en krämig pasta i sängen!
Livet har sina goda stunder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0