Sms

Inte varje dag jag får sms om att jag måste blogga för att det ska finnas nått att läsa, men det är ju alltid kul och uppskattat!
Så, känn ingen press Maja, men skriv nå bra nu fö-ö fa-an!
Inget tråkigt har hänt och inget jätte kul heller, dagen har varit i samma tempo hela dagen, nånstans mellan död & levande!
Inte ens nå spännande sms, det mest intressanta var dom mellan apsorter och mat som intagits idag (!)
På riktigt, mitt pensionärs liv börjar trötta ut mig mentalt.
Finns det ingen som kan rädda mig?
Jag kommer snart åka dit för förargelseväckandebeteende som jag ser ut och känner mig, 100 nyanser av grått!
Allt som är trendigt idag är ju alla olika nyanser av saker och ting!

Dagens horoskop är som alla andra dagar- skrivna till mig!
Allt är menat till mig, horoskop, låtar, instagraminlägg osv.
Börjar jag bli nojig och paranoid?
Tänk om jag blir inlåst snart på nån mentalklinik, kanske är då festen börjar?

Inga demoner på besök fast klockan har passerat Maja-galna tankar- tiden.
Hepp, vad ska jag syssla med istället då?
Tråkigare än jag finns ju liksom inte just nu..
Jag skulle kunna berätta lite hemlisar, lägga upp några nakenbilder eller ta några shott för att få annat perspektiv på vardagen, men håller mig på den fronten, det blir till att äta istället, har ju bara ätit 6 ggr idag (!)
Skepp o hoj..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0