Nog!

Jag fattar inte varför jag är så snäll mot de flesta?
Får knappast nått tillbaka på det, snarare tvärtom!
Dags att säga hejdå till snälla Maja och välkomna Maja med bomben, har du ett rent samvete så kan du likt Monopolspelet fortsätta till gå, resten lär stanna upp ett tag eller bege sig till fängelset och stå över ett kasst, inte mer än rätt? Eller hur!?

dorismaja.blogg.se är frivilligt att skriva in i sökfältet och sedan lika frivilligt att läsa, det är enkelt!
Tycker man inte om det man läser så får man sluta, för jag tänker inte sluta! Har vi en deal?

Det kommer mera..


Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Helt rätt gumman! Jag håller på dig!

2013-01-17 @ 19:20:13
Postat av: Jannica

Den svenska avundsjukan Maja :) Inget att ta åt sig av vad dessa bittra människor sitter och skriver för skit bakom sina datorer och inte ens vågar stå för vad dom tycker genom att hålla sig anonyma.

De som en gång känt dig och de som gör det vet vilken härlig, energisprudlande människa du är!

Slösa inte din tid på de som bara vill få dig att må dåligt bara för att de själva gör det!

Kram på dig!

2013-01-17 @ 20:47:00
Postat av: Karin

<3 Love <3

2013-01-17 @ 22:39:52
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0