Lördag !

Men herreGud, världens morgonpiggaste I vanliga fall var dödstrött imorse (!) why ?
Snoozade hur länge som hellst och första tanken efter långa samtalet inatt, chips i sängen och för lite sömn var att jag bara ville dra täcket över huvudet igen och somna om..
Det är då jag kommer på varför klockan ringer, inte för att skynda iväg till jobb eller tvättstugan utan för att skynda mig upp och packa väskan, slänga mig in duschen för att åka till min fina stad med mina snygga brudar!
Yeey!
Då plötsligt var det ingen konst att slänga av mig täcket och studsa upp ur den förstora sängen.
Mellan hysteriska skutt, stress och droppande hår möts jag av X, Mr M som kliver innanför min dörr, fram med papper och en blick på varandra..
Så numera är lägenheten min, MIN!
Mycket hinner hända på en kort morgon och trots all hets så är min lilla mage bra, inga magkatarrs syndrom, lycka !

Som små ivriga flickor slänger vi oss på bussen från lilla nya Staden till min stad,
Musik i lurarna, cola light i handen och tanken på storstads liv & höga klackar ger mig en kick- yeeah!
Ingen tvekan om att allt från tjejmiddag och tjejsnack till att göra storslagen entré på krogen kommer bli succé!
Dressed for success..

Sista timmen av resan kommer att bidra med att stirra ut folk, kan aldrig låta bli att fundera på vart folk ska ? Vart dom kommer ifrån ? Varför dom är klädda som dom är, eller helt enkelt vad som snurrar bakom deras pannben?
Hur som hellst, håll i hatten för ikväll blir det åka av..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0