Känslan!

Skriva under fler delegeringar -Check!
Besöka Komvux -Check!
Träna ben & rumpa -Check!
Annars har det varit en ledig dag med fika, roadtrip och McD till middag.
Jag är långledig och lite halvt rastlös, medans när jag jobbat som mest samtidigt som jag är småbarns mamma så har jag längtat efter lediga dagar, inte riktigt tillfredsställd med det ena och inte med det andra, why ?
När ett förhållande går till vardags-måsten och tankarna ibland styr åt mer äventyr, spänning och ensamtid till att jag faktiskt idag är ensam, men det vill jag ju bara ibland, även det är konstigt! Jag vill att nått ska hända jämt, men vet inte vad ?
Varför är jag aldrig riktigt nöjd ?
Jag jobbar hårt för att komma dit jag vill och få det jag vill ha- sen är jag klar och nästa projekt ska påbörjas!
Nu är pluggtänket tillbaka och har tagit över en del av min hjärna- om det hinner bli nästa projekt eller om jag hinner tröttna på att vänta på min värsta fiende- tiden , det bestämmer även den där tiden!
Förutom jag-heter-Maja-och-vill-äta-kakan-och-ha-den-kvar-för-jag-är-kluven tänket går även några tankar till min nya besatthet, rostade mackor med massa pålägg!
Aa, mitt i vardagsnatten när resten av lilla nya stadens befolkning sover eller myser så kan jag inte slita tankarna från mat!
Finns det ingen som kan rädda mig ?


Kommentarer
Postat av: Galenpanna

Mat är gott - jämt - punkt!

2013-01-09 @ 14:44:30
Postat av: .

Känner igen den känslan, man är aldrig nöjd! Why?
Gräse är ju faktiskt inte grönare på andra sidan.... vardagen kommer ALLTID så småningen om.
BTW Gillar din blog, du skriver himla bra! :)

2013-01-10 @ 12:01:08
Postat av: .

Känner igen den känslan, man är aldrig nöjd! Why?
Gräse är ju faktiskt inte grönare på andra sidan.... vardagen kommer ALLTID så småningen om.
BTW Gillar din blog, du skriver himla bra! :)

2013-01-10 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0