Jan. 20, 2013

Nattpasset bakom baren var awesome!
Morgonen därpå besöktes av yrsel, illamående och långpromenad!
Bra blandat med anus med andra ord.
Villopause resten av dagen tills liten skulle komma hem efter en helg med pappa!
Som jag längtat efter min skitunge, äntligen vardag på gång med rutiner och småbarnsmamma-jobb igen.
När Mini gör entré i lägenheten är det ovanligt tyst, eftersom han sover i sin pappas famn (!)
Efter nedbäddningen var det dags för filmkvällen med trevligt sällskap att välkomnas- då slår betydelsen upp sina fina blå och vill vara med !
Lyckan som uppstår i mig då eftersom vi inte hunnit kramats eller pussas nått är obeskrivlig!
Ut ur sovrummet dundrar Milo och filmkvällen blir snabbt till cirkus a la Milo Hedström..
Välkommen till min vardagliga värld med barn, törs du joina ?
Trött tröttare Maja drar nu ner rullgardinen för ögonen!
Sweet Dreams..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0