Jan. 10, 2013

Plötsligt händer det- allt roligt på engång!
Piercing i tragus startade min dag, perfekt början på en Torsdag.
Lite öm i käken efteråt, och inte ens det hindrade mig från att snacka om allt och inget i trehundra, sån är jag.
Snackpåsen själv, det blir roligare så.
Tänk va tråkigt om alla var tysta och bara tittade på varandra? Hujedamig!
Shopping-lunchdejt-barnlekar och vips var mörkret och kvällen på besök hos mig ännu en gång..

Målerifirman Maja AB är igång igen, ååå som jag längtat!
Älskar att måla!
Nu har jag dragit igång ett stort projekt som jag även det kommer ro i land.
Det är nyttigt för mig att syssla med saker på kvällarna när Liten sover, annars kommer demonen i mig fram och då hamnar jag lätt i situationer som jag har svårt att ta mig ur eftersom jag inte riktigt vet hur eller varför jag snurrat in mig ett ett stort spindelnät, där jag är spindeln själv och äter allt i min väg.
Törs du befinna dig i mitt nät ?
Med färgstänk överallt som vanligt när jag slänger runt med mina penslar stänger jag färgburken, sätter på mig nattcreme och slänger mig i sängen och kollar på serien som jag hittade på Netflix för några nätter sedan- Nip/Tuck.
Lyx! Helt i min smak!

Med ett leende på läpparna och en hemlighet inflyttad på min kropp tackar jag för mig och stänger dom bruna för idag, så jag står redo för alla mina friare imorgon..
Right ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0