Hide and seek!

Inte ofta jag känner att jag behöver en Karl!
Jag brukar kunna klara mig själv med det mesta, faktiskt!
Men när det är äckel-päckel filmer på TVn som jag egentligen inte ens borde titta på, men gör ändå då skulle jag behöva nån som höll min hand och berättade för mig att det inte är på riktigt! För nånstans fast det är på film så känner jag mig iakttagen och panikslagen.
Ändå kan jag inte sluta titta, varför?
Handlar det åter igen om spänning, för det är väl spänningen som får hjärtat att slå lite fortare ?
Ber om ursäkt redan nu för alla som kommer träffa mig imorgon, mina påsar under ögonen som kommer lysa genom hela stan för att jag inte kunnat sova en blund på hela natten, för att jag inte törs blunda för att det enda som kommer spöka i min hjärna är snusk ungen som leker med sina låsas kompisar (!)
Bara mig själv att skylla, men vad gör man inte för att få sig en kick ?
Tack och god natt, nu går jag snart och myser med mina tre pojkvänner !
Hej å hå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0