Hej å hå

Efter en god middag blev det lite alkohol på bästa utestället i stan!
Intressanta diskutioner, vin och fina brudar- för det är jag värd!
Vaknar upp till en ny dag, ensam..
Men kaffet var bryggt och klart så det var en perfekt morgon! Vem vill inte ha kaffet klart när ögonen slås upp?
Utan huvudvärk beger jag mig för att bli ompysslad och få tillbaka mina snygga klor, yeey!
Roadtrip och skrattattacker innan duschen kallade för att vilja duscha bort Fredagens synder, trött som fan sätter jag mig på golvet och låter duschstrålarna passera mellan mina bröst och ner över stackars magen som återigen är igång och fuckar min vardag, vad bor där inne egentligen!?
Inte riktigt tid att tänka på de, ansiktet måste hittas i badrumsskåpet innan jag ska ställa mig på rätt sida av baren ikväll! Jag ska inte dricka drinkar utan blanda dom till stadens invånare som besöker vår fina restaurang.

Jag och Melissa horn ylar ikapp framför spegeln med hårborsten som mic!
Hej å hå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0