Fredag!

Dagarna rusar förbi, för det känns jämt som det är Fredag, men ändå känns vissa dagar oändligt långa, varför?
Eller rättare sagt så går dagarna fort och kvällarna står stilla!
Har aldrig förstått det här med Fredagsmys, kanske aldrig kommer förstå?
För mig är det bara ett tomt ord.
Jag och Milo har haft kramkalas och har suttit ihop som vi alltid gör om vi är ifrån varandra innan, är det Fredagsmys?
Det händer ju liksom annars också oavsett dag i veckan!
LillGrodan tog natten tidigt och somnade med sin lilla hand i min.
Den lilla skitungen tar fram det bästa i mig, vilket kan behövas då jag kan vara allt annat än snäll och rolig mellan mina toppar och dalar..
Förutom att jobba och sköta vardags sysslor så är mitt ena nattduksbord färdigmålat, 1 av 2• 50/50• Halvvägs• !
Det är det jag sysslar med på kvällarna iförd min otroligt sexiga morgonrock som är ljusrosa med vita prickar på, håret i en knut och färgstänk överallt.
Antingen kan man tycka att det är jobbigt att det är en hel kvar att måla eller så kan man klappa sig själv på axeln för att man målat klart en!
Its Up to you.
Valet att tänka svarar nog mycket på hur man är som människa, har jag fel?

Imorgon tar jag och liten en mini semester och lämnar lilla nya staden..
Som jag kommer längta tillbaka ? Eller?

Hemmaträning, Godisskålen påfylld och skit på TVn- allt är på sin plats!
Dumt att bryta ett vinnande koncept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0