Ett steg fram och nu är det slut på steget tillbaka!

Barnvakt till Milos vapendragare, resulterade i höga toner av skratt, bråk, lek och bus!
På nått konstigt sätt har två små barn lyckats rubba hela min soffa (!) hopp-studs-dans och galenskap kanske var bidragande!
Mäkta stolt över trollungarna som skötte sig bra och faktiskt hjälpte mig med mat, disk & städ!
I vanlig ordning kommer kvällen som ett brev på posten..
Tick tack!
Apropå post, så borde jag posta ner lite av det som finns i mitt hjärta, som jag har bevarat länge!
Ska jag? Ska jag inte?
Bra att ha nått att fundera på när jag ligger under mitt sköna täcke med Milo snarkandes brevid!

Önskar att jag var som du.. Å du och många andra, att jag kunde hitta nån som kunde rädda mig tills jag visste vad jag egentligen ville med livet, men istället testar jag det där med att hitta mig själv! Hoppas det är rätta vägen till total tillfredsställelse på alla plan som komma skall i livet..
Men vem vet? Kanske är svaret närmare än man tror?

Vill du bli mitt tidsfördriv?



Kommentarer
Postat av: Maya

älskar att läsa din blogg, av det man läser så värkar du vara
en hell go tös.. och gillar ditt sätt du skriver på!
man blir glad av att läsa din blogg och på nått sätt får man lite enerig :) "av det bra, du skriver" hoppas du inte missuppfattar mig..
men forsätt och skriv och stå på dig!

2013-01-18 @ 08:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0