..

Jobb-dagis-vardags sysslor samt en eftermiddags fika med en del av Hedström-familjen, VardagsLyx med andra ord!
När Liten har pussat & kramat mig massor somnar han in och besöker John Blund medans jag själv får mat hemkört och kvällssällskap..
Läskigt jävla program på TVn gör att jag heller väljer att blogga, hur ska jag annars kunna sova sen?
Så fort jag ser nått skrämmande så besöker dom mig sen och ska härja, som om dom såg mig genom rutan och såg min rädsla!
Det är kul att skrämma nån som är rädd- det är kul att jaga nån man inte kan få- det är kul att drömma om nått man önskar men inte har, right ?
Med proppmätt & putande mage gömmer jag mig bakom mina vita kuddar och längtar till brunbrända ben & sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0