Dagen till ära!

Min vän solen är på besök!
Äntligen!
Hade nästan tappat hoppet på det planet också, men nu är tro och hopp tillbaka.
Tack solen för lite extra energi, när andra bara suger energi så behöver jag dig.
På med solbrillorna och ut i kylan för att bege sig till jobbet, aa jag är den som får gå om det så är -20 ute, men det behöver ju inte va nå fel i det, antar att det är därför jag är en av få som kan äta vad jag vill men ändå hålla mig smal om ben och mage ? Heja mig!
Efter en kortis på jobbet ska jag återigen ut i kylan för att bege mig hem, dagen till ära bjuder på besök av nån som jag älskar, nån som jag sakta men säkert kommer förlora kontakten med, nån som jag inte vill tappa, nån som för snart 6 veckor sen var min fina svärmor!
Blandade känslor snurrar i min kropp när allt förvandlas till spykänslor när jag ser min bil rulla genom stan, min fina bil som vi köpt tillsamans..
Djupa andetag medans kylan biter i mina kinder och käken värker- visdomstand på väg upp i min mun (!)
Nu jävlar kommer jag bli vis, så pass vis att jag vet att jag är unik och förtjänar respekt!
Än så länge är jag bara lite vis eftersom tanden bara tittat ut lite, så idag kan jag svaja men vänta ni bara tills den ploppar upp helt- då är jag klok och ännu starkare!
Är det då man ska rådfråga tanden innan man gör dumma val?
Alla har väl inte fått dom tänderna?
Sälja skor och njuta av trevlig kollegan med sprudlande energi!
Jag har det ju faktiskt bra fast hjärnan ibland luras.
Ha en trevlig dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0