Crazy!

Handen på hjärtat, jag skulle behöva bikta mig! Vad blire med mig undrar jag!?
Sjuka tankar som snurrar och jag gillart (!)
Annat som också är lite sjukt är att jag förutom att sitta och prata med min katt och säger eller hur, eller vad tror du? Som om hon skulle svara, är att jag skrattar ihjäl mig till olika program och reklamer, själv oftast!
Är det normalt att skratta så mycket att både tårar rinnandes ner för kinderna och kiss i trosan endast är sekundrar borta?
Idag var ännu ett sånt moment då jag skrattar så hela B-gatan ekar.
Skrattar åt det fula Francis lammet på reklamen!
Sen började världens bästa Raw Comedy Club, bittra & råa å för att inte tala om ärliga människor som bjuder på sig själva, jag kan ju inte låta bli att dö lite inombords.
Undra vad folk skulle tänka om dom såg mig i soffan, skrattandes och torkandes med tårar samtidigt som jag mellan varven pratar med Katten: Åå herregud kompis, kul va ? (!)
Jisses, jag börjar bli mer galen än innan, trots att jag för ett tag sedan inte trodde att det var möjligt så är jag ändå övertygad om att jag håller på att bli crazy på riktigt!
Ett gott skratt förlänger livet, må jag leva lycklig i 100 år, med solen i ögonen och skrattet i hjärtat!
Tack & god natt vänner och framförallt fiender, hoppas inte vildvittrorna kommer och tar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0