All night long..

Va är det som händer i min kropp och själ när klockan slagit 22.00!?
Jag kan vara hur trött och seg som hellst medans jag nattar kotten men sen slår kyrkklockorna till i skallen på mig så hela huvudet vibrerar, å vibrerar.. All night long.
Jag fattar inte varför jag inte kan sova?
Inte är jag speciellt trött när jag vaknar på mornarna heller, why!?
Känns lite oroväckande, tänk om jag inte vaknar en morgon för att jag är för trött, för förr eller senare hinner väl sömnlösa nätter ikapp mig och mitt liv?
Är det då jag kommer att se ut som 7 svåra år?
Är det då Anna Anka ser yngre ut än mig?
Telefonkonferens kanske?

Tänkt på det länge, utan att komma till skott, men nu kommer det..
Tusen tack för alla fina och peppande kommentarer jag har fått, dom mindre bra väljer jag att tänka bort!
Kan tyvärr inte svara på kommentarer eftersom jag alltid bloggar från iPhone!
Just so you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0