Sista kvällen!

Liten börjar bli frisk, jobbdagar närmar sig och Milo behöver träffa sin pappa så det är lika bra för mig att tygla tankarna och styra livet tillbaka till lilla nya staden.
Imorgon åker vi tillbaka hem, till B-gatan.
Blandade känslor kommer över mig.
Som med allting annat, världens veligaste och onöjdaste människa.
Ska jag? Ska jag inte? Vill jag? Vill jag inte? Varför? Varför inte?
Ena stunden tycker jag en sak- överanalyserar och ändrar mig !
Ge mig en karta att följa, lägg ut kaksmulor som jag kan följa eller sätt upp skyltar.
Höger eller vänster?
Vart hade du gått?

Gäller alla hjärtans dag för oss med antingen trasigt hjärta eller inget hjärta alls ?


Kommentarer
Postat av: TIINA

Jag tycker att den gäller ALLA! Speciellt dig som har ett stort <3 !! Kramis.

2013-02-12 @ 22:20:55
Postat av: Maya

varför ska du åka för? skit i de.. och flytta hem igen:)

2013-02-12 @ 22:35:09
Postat av: Jen

De där veliga fenomenet känner jag igen! :/

..Alla <3 dag.. Den gäller alla! Desto mer dig!!

2013-02-13 @ 06:32:17
URL: http://Jenny.kroppsnytt.se
Postat av: Fie

Tankar och anlysera, det kan ta kål på en! :(
Idag är för mig so utåt sett är strålade glad en riktigt skit dag... Livet kan förändras snabbt!

2013-02-14 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0