Mysterium

Killen du delade liv med är otrogen (!)
Killarna som tar kontakt med dig har flickvänner eller träffar nån (!)
Allt är hysch-pysch och hemligt, allt är komplicerat och invecklat.
Vad har jag missat ?
Nån ny trend som jag totalt har missuppfattat, jag hoppar inte på det tåget utan fortsätter till fots.
Jag vill skriva mina egna regler för mitt spel, vill du joina ? Då gäller mina regler och riktlinjer.
Om du startar en relation med en lögn, hur ska du kunna lita på den personen sen? Kan man det?
Lägger in mitt frikort och hoppar över en spelomgång!
Tänker dela säng med nån jag litar på- min psykolog!
Just sayin..
God natt fina och fula människor!


Kommentarer
Postat av: Linda B

Välkommen till min skruvade värld med otrogna killar runt varje hörn! Hoppas bara du inte stöter på lika många som jag :)

2013-02-06 @ 09:34:33
URL: http://lindabergenheim.blogg.se
Postat av: L

Har oxå funderat på om det är en trend ?! Eller så är det ett virus ?!

2013-02-07 @ 10:03:53
Postat av: Tommy

Trenden heter Träningslagret !

2013-02-12 @ 07:09:03
Postat av: Tommy

Trenden heter Träningslagret !

2013-02-12 @ 07:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0