Holy macaroni!

Att gå på Restaurang med Liten har sedan länge vetat att det är näst intill omöjligt, så restaurangbesöken blir alltid på nån av mina jobb, även idag!
Upp och ner i studsar Milo som en jojo vid bordet, in i baren, in i köket, efter min kollega när hon serverade, la choklad i sin dricka, kletade majonnäs på soffdynan, pillade sönder element, kastade blomblad och dansade och hoppade (!) circus a la Hedström/Vatanen var återigen på vift och underhöll restauranggästerna!
Tack o lov att jag jobbar där annars hade vi väl blivit utslängda!
Mitt lilla troll har pappans utseende ich garanterat mitt humör, min energi och envishet!
Att han kommer från min mage är inget tvivel längre, lika som bär!
Överskottsenergi och rastlöshet som kan räcka till hela byn som gud glömde.

Imorgon ska den ensama och gråa mamman slå på stort och chocka kroppen med ett arbetspass för första gången på 1 vecka!
Rota fram nått snyggt ur den rensade garderoben, damma av jobbskorna och plocka fram ett prettyface ur badrumsskåpet.
Välkommen underbara helg med nära och kära med sprudlande energi!
Tanten på B-gatan borde vila kropp ich själ och locka fram skönhetssömn deluxe!
Sleep tight..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0