Goodbye!

Nu är det så här att de tydligen stör att jag skriver av mig och ventilerar liiite av ALLT som händer!
Jag tänker mycket på vad jag skriver och försöker skriva så att jag inte hänger ut nån, men lyckades inte med de. Så jag ber om ursäkt till alla som känner sig träffade och tycker att det jag skriver är osanning av nått slag!
Eftersom jag älskar att skriva av mig och alltid älskat det så länge jag kan minnas så vet jag inte om jag bara tar ett uppehåll eller skaffar en hemlig blogg? Den som lever få se!
Inte orkar jag höra att jag ska tänka på vad jag skriver för att andra blir nyfikna och ifrågasätter nån det inte rör. Det hade kunnat gått att fråga mig, jag som skriver vad vissa inlägg handlar om!
Mycket bra och dåligt händer som i många andras liv och tro det eller ej så kan jag fundera på annat i livet än pappan till mitt barn, och alla inlägg handlar inte om honom.
Hade jag varit som många andra så hade jag inte skyddat folk som kört på som ångvältar, men det gör jag!
Jag vill inte ha mer krig eller nedstämda stunder, så håller mig till att hålla käften.
Och inte heller ska jag säga nått om mitt liv till nån eftersom det tydligen kommer fram som skitsnack (!)
Själv utan att skriva och utan att lätta på en pytteliten del av hjärna och hjärta ska jag ta mig till toppen där jag hör hemma. Jag är bra nära, nån enstaka pusselbit fattas men den finner jag garanterat i nån annan
Kartong till ett annat pussel.
Det kan hända att man städat undan ett pussel och lagt i fel? Händer ofta ? Men den som letar den finner!
Så riva upp pussel efter pussel tills jag är komplett, ååå då mina nyfikna läsare är jag störst bäst och vackrast igen!
Försök krossa mig då!
Tills dess får ni som faktiskt bryr er om mig hade så bra tills vi syns igen, för jag har inte skrivit klart än..
Tack så länge publiken.


Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, så trist att höra!! Men förstår det samtidigt!!
Hoppas man får läsa nåt från dig snart igen, ta hand om dig o lillen!!

2013-02-18 @ 20:50:19
Postat av: Anonym

Vägra påverkas av idioter,du är bättre än så! Kämpa på och gör det du tror på .

2013-02-18 @ 21:10:29
Postat av: Madde

Nej du får inte sluta blogga på det sättet du gör. Har följt din blogg i flera år och bara älskar ditt sätt att skriva!
Kollar flera ggr om dagen om du uppdaterat och får ett leende på läpparna när jag ser ett nytt inlägg.
Ingen aning om vilken skit du får ta kring denna oreda du är i just nu men snälla försök att inte låta "dom" påverka dig!!

Ta hand om dig!

2013-02-19 @ 08:22:17
Postat av: maya

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!
du får inte sluta blogga :(
älskar som sagt att läsa din blogg och blir alltid på gla humör av den.. massa styrke kramar till dig.
fast jag inte känner dig..
men din blogg är den bästa
och du skriver på ett sånt himmla bra sätt!!
du är som ett enerige knipp som sprider solsken runt dig.
men sluta inte blogga. du hänger ju inte ut nån med namn,
men som sakt finns alltid för många avendsjuka människor som tror dom "är" så viktiga och att allt handlar om dom.. men skit i det, stå på dig och blogga vidare!!

2013-02-19 @ 23:53:48
Postat av: Karin Vistrand

Det gör så ont i mig att du ska få backa! Tycker inte att du ska lägga ner bloggen! Nu har du inte namngett nån! Jag hade inte varit lika förstående och snäll som du! Du far varken med osanningar eller skitsnack! Folk i din närhet har ögon att se med och vi känner dig och vet vilken härlig, reko och mysig tjej du är som vill alla väl!Sanningen gör ont men man får stå för de konsekvenserna man skapar! Stå på dig min fina vän!
Kram K

2013-02-20 @ 15:21:25
Postat av: TIINA

Det är så tråkigt att vissa inte kan låta bli att lägga sin långa näsa i blöt! Folk som gottar sig i andras olycka och såna som inte kan med att man kan resa sig ur askan igen är bara så onöjda med sitt egna liv och avis så dom bara måste försöka ta bort det som ger andra ett leende på läpparna.... Trist! Men du min fina underbara tokiga söta Maja kommer att resa dig med besked och sudda ut flinet i dessas ansikten! Ta hand om dig och lilla fina M! <3 <3 <3

2013-02-22 @ 12:08:34
Postat av: Grannen :)

Nej sluta inte blogga, det är din blogg och ditt sätt att ventilera. Kör på som du gör!

2013-02-23 @ 16:32:56
Postat av: maya

snälla blogga!!!
saknar din blogg inlägg..!!

2013-02-24 @ 22:04:48
Postat av: L

Sluta inte!! Känner igen mig så i det du skriver.. Du får mig att le, kör på!! Hur ska jag klara mig utan din blogg... :) stå på dig.. Eller så kommer nån annan göra det :(

2013-02-24 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0