Action

Som alltid varannan helg när jag är barnledig så ska det jobbas så det heter duga!
Dammade av skjortan och tog några steg på Harrys i Fredags och den givna After Worken smög sig närmare och tog slut lika fort som vi fick den.
Mörkt och kallt på vägen hem i stilla natten resulterade i att jag snabbt dejtade John Blund några timmar innan
nya dagen var på besök på tröskeln.
Gym och nya naglar gav energi att klara av 13 timmar på jobbet igen.
Hemligt möte, skakade drinkar och höga toner av skratt- en knäppning med fingrarna och kvällen var slut.
Världens bästa chaufför a la Maja agerade taxi i natten innan mini dejten var ett faktum på Statoil, enda öppna macken.
Alltså inget problem att somna på Lördagen heller..
Älskar när jag somnar fort och sover djupt, lovely.
Älskar även Johan Falk filmerna som hår i bakgrunden just nu precis efter porrfilmen Magic Mike.
Det är så att det pirrade i hela min kropp och själ hela filmen ut.
Jag skulle hugga av mig en kroppsdel, vilken som hellst, aa nästan vilken som hellst för att få en natt med Channing him self, vilken man!
Bättre än vilket godis som hellst!
I want candy.. Ahm!

Vaniljljusen har gett rikligt med doft, colan står mig upp i halsen och mycket vill ha mera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0