Tårögd !!!

Liten är faktiskt stor nu!
Ännu en gång måste jag komma på att min BabyBoy faktiskt inte är en bebis längre utan en stor pojke ✔️ 
Varför ska jag bli så förvånad över det? 
Är inne på kväll nr.3 av projekt: 
Kiddo ska somna själv i sin säng i sitt rum utan film med släkt lampa !
Check ✔️ 
Han fixar det galant och stoltheten växer.
Vet egentligen inte varför jag är förvånad då min Kiddo är duktig på det mesta!
Ändå måste mitt annars kalla hjärta bli varmt och slå lite hårdare- mamma❤️ 
Såklart vill man att sitt barn ska utvecklas men samtidigt önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden, 
jag saknar bebistiden och minns den som igår,
vart tog tiden vägen? 
En ständig kamp mot tiden.
Maja vs. Time !
 
Tiden läker alla sår ?
Ta igen förlorad tid ?
Time Will tell ?
Ställa klockan ?
Vänta ?
Tiden styr mycket av det dagliga livet 
och jag kan inte låta bli att fundera på hur vardagen skulle se ut utan nån tidspress!!
 
Jag kanske har en bekännelse.. 
Time Will tell.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0