Hysteriskt är bara förnamnet!

Tänk hysteriskt- 
Få en bild av Ullared loggan ✔️ 
Längtar alltid till Ullared för att få tömma min överfyllda & tunga plånbok (!) 
Får magkatarr & stressitslag så fort bilenrullat in på den största parkeringen jag någonsin skådat. 
Samma visa varje gång!
Vad är det man brukar säga?
Att man lär sig!?
Måste testsida fram?
Yeah right! 
Har en känsla av att jag om 12 månader kommer testa igen, 
som varje år, 
med samma känsla, 
samma resultat, 
samma känsla, 
samma tomma konto.

Mycket fint följde med mig dom dryga milen hem till min bostad och väl hemma kom känslan över tillfredställelse och la sig som ett varmt täcke över mig. 
Trots att det inte är första gången som denna konstiga känsla dyker upp så har jag ändå svårt att tackla den- 
Hat-Kärlek !
I Love Ullared
I Hate Ullared
✔️

Nyfiken i en strut eller Nicke Nyfiken ?
Jag slet upp en julklapp som en 3-åring idag & blev nöjd över innehållet.. 
Fint smycke av fin människa ❤️ 
Det är en bra känsla- pure feeling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0