Vuxenlivet tränger sig på!

Ännu en gång i detta hittills 26 år långa livet så vill vuxenlivet in i mitt liv, jag är inte den som är den så jag välkomnar med öppna armar!
Besök på skolan med yrkesvägledaren igen och jag kände mig lättad över mötet och skolan är nu sökt till våren 2014.
Ännu en gång ska jag sätta mig i skolbänken, för att jag vill ha bredare utbildning, jag ska bygga ut kan man säga, typ som många andra bygger ut till barnkammare eller bygger på verandan!
Jag vill inte vara låst till psykiatrin endast så fler kurser ska läsas & läras in så jag kan jobba med allt inom vården!
Kommer jag klara detta igen?
Jag vill & jag måste, punkt!
Avancerar!
Glasögon måste köpas OM jag kommer in, för det gör jag väl?
Håll tummarna för mig, det är inte en frågan utan ett hot, annars kommer karma om natten!

Denna natt måste bli lugn & skön, sjuk Kiddo som sover oroligt & jag själv som har en slåendes hammare i huvudet!
Fy fan för att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0