Syster-Yster

Idag kom dagen då min underbara syster med pojkvän skulle komma till mig & Kiddo!
Efter lite övervägande med mig själv och min andra del av hjärnan så kom jag fram till att jag har sämst lokalsinne och inte hittar nånstans (!)
Privat chaufför ✔
Lagad mat, skratt & bus är en lagom beskrivning på min dag, för att inte glömma promenaden i regnet som ännu engång va på besök i lilla nya staden, finns det Inge stopp för mycket de kan regna på kortast tid? Trött på skiten är bara förnamnet och jag behöver en adressändring till varmare breddgrader!

Tänk om min familj kunde bo lite närmare..tänk om..
Chockar kropp och själ och tar en funderare ✔ Chock- right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0