Min tur

Betydelsen i livet har blivit sjuk.. IGEN!
Så fort han satte sin söta rumpa på dagis så hoppade bacillerna på honom och tog han ✔
Som tack för att jag tagit hand om han & försökt skrämma iväg bacillerna så har även jag fått nått spännande i halsen, kan inte riktigt avgöra om det är ett bacilltroll eller en såg!
Känns som nått är långt nere i halsen
och myser sig till rätta!
Jag vill verkligen inte bli sjuk, de orkar jag inte!
Karma Ludret har kört vilse..

Trots kli & riv i halsen & en snorig unge så har vi myst med själsfrände i solen med shoppingkassar på armarna som avslutades i sista av kvällssolen på min balkong!
Livet har sina goda stunder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0