Kalastider i tuffatider

Jobbhelg kickades igång och tog även slut lika fort, med blandade känslor tar jag Lilla My från parkeringen för att samla sova-poäng i min lilla kappsäck för att senare plocka fram och använda 4 timmar framåt innan det var dags för att damma av "vad-jag-mår-bra-av" listan.
Ganska högt upp står snygga naglar, det är viktigt för mig och då ska jag naturligtvis ha snygga naglar, right?
Kaffedejt- saknad vän- porriga naglar,
YipppeeKaYay !
Lunch & fika i sista av sensommarens solstrålar med fina vänner står högre upp och det kan också checkas av. ✔

För lite sömn, onödigt vansinnesutbrott & några mil senare var jag i mitt älskade Västerås, med familj & fika sprang tiden ännu en gång ifrån mig, mörkret faller & dålig sömn gör sig påmind så enda alternativet var att skynda hem till lilla nya staden innan sömnen var ett faktum.
Medans Kiddo vilar sina underbart fina blåa kör jag dels plattan i mattan och dels kör jag allsång med höga toner för mig själv med regnet slåendes hårt mot rutan.

Påtankad med diverse "vad-jag-behöver" energier är jag redo för natten & ny arbetsvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0