Hello Demon

Åååh varför ska jag alltid säga nått i stil med: lääänge sen jag.. ( i detta fall) hade demoner & damp!
För då minsann tar demonerna det som en inbjudan och hälsar på (!)
Så välkomna eller ej- på besök bakom rufsiga och blonda peruken.
"Ta det lugnt Maja" blir omvänd psykologi och resultatet blir densamma som att kasta bensin på elden!
Bring The action!
Jorå action blir det allt ✔
Inte action som i en actionfilm där jag skulle vara den snygga och vältränade bruden som klättrar på husväggar med ett bälte fullt med grymma vapen, inte den snygga huvudrollen som småpojkarna sätter upp affischer på i sitt svartmålade pojkrum för att drömma sig bort till, utan action som i en Ectazy tänd schizofreni's galna och rubbade världsbild.
Beteénde som en tjur i djurplågeriernas Spanien springandes mot en tanig gubbe med rött tyg & utseénde som är slående likt exorcisten's lilla flicka när hon ligger fastspänd i sängen och vill bli penetrerad av korset samtidigt som ögonen håller på att sprängas ✔
Där har vi allas våran Maja ikväll.
Efter att bitit ihop och arbetat hårt med min plötsliga tourettes-syndrom och endast sagt något mildare ord utan tanke bakom kom uppenbarelsen från ovan..
Inte sluta röka samma vecka som hormon-blod-tjej-veckan, det blir liksom Inge bra alls då, som resultatet visat.
Ut på balkongen i löpande fart likt ett kattdjur och slänger ner rumpan i dom solblekta stolsdynorna och är fast igen, fast i den glödande pinnen som kommer ta mitt liv en dag, kommer att ta mitt liv utan också, so what to do?
Nytt datum ska sättas för avvänjning av min äckliga drog.. Vad sägs som 1 September? ✔

Kiddo snorar och hostar, katten spyr (!)
Jag är instabil..
Komma på en kopp mjölk med kaffesmak på B-Gatan?
Kiddo, Katt & Dampet sover- borde göra detsamma för att orka upp till ledig dag & gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0