Dags att hitta tillbaka

Man ska endast göra saker man mår bra av ✔
Den skivan är på repeat i mitt huvud och så ska det bli!
Snart ska jag tydligen fylla 26 år (!) olderskomplex är bara förnamnet.
Så från och med denna vecka ska jag tänka igenom alla beslut noggrant, och faktiskt ska jag börja tänka på mig själv & mitt välmående.
Återträffen på gymmet gick bättre än förväntat, svettigt lyckorus senare möts jag av den gladaste lilla Kiddo i ett leksaksstökigt vardagsrum & en färgbomb i håret senare känner jag att jag är på banan igen, iaf i starten!
Även denna maratonlöpning kommer jag kamma hem.
Det jag tar mig för blir oftast av.
Från ett stressigt och inte fullt fungerande 100% jobb med en 2-åring i släptåg, där stress blev vardag & magkatarren ännu engång var på besök till att sluta 100% jobb till att jobba extra, gymma, busa med Kiddo utan att kolla klockan med 1 minuts mellanrum, skönhetsvård, promenader & tid för nära & kära- Det är att göra det man mår bra av.
Sen att den "riktiga" vardags/Svensson livet består av massa jobb, mycket stress, många ungar, dåligt sexliv & overkliga drömmar det är jag fullt medveten om, men där passar inte jag in.
Om det nu betyder att jag föralltid ska bo i en hyreslägenhet som ensamstående med mig själv, mitt ego & barn och katt så är det värt de!
Eller så kommer jag vinna på Triss eller gifta mig rikt ✔
Den som väntar på nå gott!

Avslutar kvällen med Sex and The city & ler åt tillvaron.


Kommentarer
Postat av: Redhair

Jag tycker att du ska göra det bästa av ditt liv, Svensson livet passar inte alla & tur är väl det för då skulle vi aldrig passa in ;) Gör det DU mår bra av för då kommer alla runt dig också att må bra <3 Du är bäst!

2013-08-21 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0