Aug. 20, 2013

Äntligen ny vecka.
Varför känns det som om livet får en nystart denna vecka?
"Sommarlovet" är över för alla som haft det och semestrarna lika så, tydligen mår jag bra av att andra också får börja slita i vardagen..
Skadeglad ✔
Min onda & mörka sida gör sig påmind mer & mer, har jag blivit ett monster?
Idag kom det fruktansvärda träningssuget över mig och minuter senare står jag på mitt gamla gym och tecknar nytt avtal.
Trodde min träningsperiod var över då jag inte tränat på 3 månader och inte ens varit det minsta sugen alls, men så finally kom min bästa vän hand i hand med vettet- träningssuget !
Long time no see.
Med förväntan ligger jag nerbäddad och taggar för tidig träning innan dagis & jobb.

Med närmare eftertanke har även mitt slutgiltiga beslut lagts fram och kommer så småningom att ändra livet en aning.
Även ett mål & löfte ska gå i rullning på Söndag!

Dont be afraid to looooose control..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0