Weird

Efter en händelserik dag med mycket fart i vanlig ordning kommer jag hem till min tillfälliga hemmafru och vi kastar i oss mat, och Milo!
För att visa uppskattning och kärlek till min fyrbente vän, Litens bästis så ger jag Fjunis lite kattmat i sin hand att ge till kompis, vänder mig om och ska ta tag i livet runt om..
Väldigt va katten knaprar när hon tuggar, eller!?
Upp tittar världens goaste unge med ett brett leénde och mellan tänderna syns spår av katt-torrfoder (!)
"Vaaaaaad göru?"
Och in stoppar han ytterligare en liten katt kotte i sin innan perfekta mun.
Vad händer?
Tydligen gott, dumt att dö nyfiken har visst slagit i yngre åldrar nu för tiden!
Galna unge ger mig många skratt om dagen!

Själv har ett konstigt sug slagit till..
Plötsligt kommer ett stort sug av Coca Cola över mig och jag tror jag får abstinens, jag som inte ens dricker Cola.
På sin höjd festar jag till det med nån klunk Cola Light ibland, ytterst sällan.
Så vad händer liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0