Vilken sjuka?

Milo spyr!
Varför?
Orkar inte igen, sist var jag helt förstörd och fick åka till Västerås för att få avlastning och hjälp!
Gissa om jag blev svettigare än ett pass när Milo började spy igår?
Inte heller vågade jag bädda ner Liten i varken hans eller min säng, nya madrasser och sängkläder som jag inte hade lust att chansa med om det skulle kastas!
Vi bygger en mysa-ner-oss-koja i vardagsrummet på våran sittsäck som vi förvandlar till säng!
Hungrig och ledsen blir Liten vaggad till sömn och tummarna hålls så hårt att jag blir svettig, "inge mer" "inge mer".
13 timmar sov Milo utan gnäll, spy eller längtan efter Bärgarn!
Yeeey!! Kan det vara så att det är över?
Håll tummar & tår för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0