Väskproblem

Då var det dags igen, ytliga Maja her self har problem med nått som egentligen inte borde vara problem- väskor!
När jag blev mamma plockades snygga handväskor bort och skötväska blev nya grejen.
Det behövs naturligtvis inte lika mycket grejer med i väskan till Liten som när han var bebis, tur är väl de?
Och jag har alltid händerna fulla med nycklar, iphone, plånbok, cigg osv.. Av vilken anledning liksom?
Det är ju lika logiskt som Petter's "logiskt" att jag behöver ha en snygg väska till mig själv att gömma en del av bitarna till mitt liv i, och inte minst nu när livet bär av mot nya utmaningar nästa vecka!
Hur bär man väska utan att se ut som ringaren i notre dame!?
Måste öva att gå runt hemma med väska på axeln för att få in den rätta känslan och inte känna mig som en viktig gammal tant!
Hej å hå..
Eftersom jag inte är nån amazonkvinna så har jag lite svårt att nå vissa hyllor hemma, tro't eller ej, TinyMaja klättrar på hyllplanen i garderoben för att komma längst upp- ååå där låg dom, mina pengar sparade i form av väskor!
Som jag har saknat er ✔
Gammalt blir nytt när man blåser bort dammet- tada som ny.. Nästan!

I-Lands problem de luxe ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0