Lessnar fort

Baka baka lite kaka- eller starta bageri!
Åååh att jag inte lär mig, att bara för att det är enkelt och roligt för andra så behöver det inte vara det för mig!
Kladdat med allt möjligt kletigt och fryst in för att det ska hålla sig till Lördag!
Känns som jag jobbat i ett bageri 20 år för länge- så tråkigt tycker jag att det är, och det värsta är ju att vänta på ugnen, fan va tråkigt!
Tick tack- så är jag osugen på att göra klart och vill göra nått annat istället!
Har bakat och sprungit runt i dammet av mjöl och ändå är jag inte klar!
Bakar jag baklänges eller?
Imorgon öppnar bageri kaos ännu en gång, dock inte sista dagen!
Uppsägningsansökan sker med omedelbar verkan på Lördag!

Hur ska jag passa in med alla mammor i framtiden när vi ska kolla på våra barns matcher- turas om att baka, prata blommor & trädgård i de svettiga salarna?
Tack för bullar på påse ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0