Låång dag!

Om jag är trött på att promenera till och från jobb och dagis varje eviga dag i äckel regnet? Nää absolut inte, gillas lika skarpt som myggbett och flugor som surrar i ansiktet när man ska sova!
Om det inte slutar regna snart så tar jag Milo under armen och flyttar till varmare och torrare breddgrader! Punkt och jävla slut!
Som en dränkt katt gjorde jag & Liten entre på tjejmiddan och skrattattacker & allvarsprat blandades med leksaker och tända ljus!
Åååå energin var tillbaka igen- tackar!
Kanske klarar en vecka till i regnet!?
Om det nu är regn? Kanske är det så att Gud saknar sin finaste ängel som blev mitt barn för två år sedan?

Eftersom det finns nått positivt i allt, så måste det positiva i regn vara att man har en ursäkt att se ut som en skogsråtta i håret?

Dränkt katt eller skogsråtta- hur länge orkar man leka katt&råtta lek? När vet man att det är dags att stampa ner tassen över råttan och kasta tillbaka den i skogen?



Kommentarer
Postat av: Katja

Vi borde ha gjort det för länge sen!
Dom här lekarna är inte roliga längre.

2013-04-19 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0