Kalastider

Tårta, bullar, kakor- sockerchock ✔
Överlycklig unge med fina vänner & familj överallt, tjuter av lycka.
Skrattar och mår bra!
Liten blev ordentligt uppvaktad, för det är han värd!
Även jag ✔
Fortfarande lika overkligt att ha en 2-årig unge!

Kvällen bjöd på fest med fina vänner & alkohol.
Dans & sång var tydligen temat då vi i vanlig ordning lekte både lets dance och idol under natten.
Höga toner av skratt & skvaller avslutades ute i kylan innan nästa äventyr tog mig med storm.

Inte friade jag till min man Petter i dimman- tydligen var jag kär i nån annan och hade inte riktigt tid (!)
Ibland är man knäppare än vanligt- det bjuder jag på!
Nästa gång får nån annan bjuda på underhållning- jag är klar ✔

Att Söndagen kom fortare än nån annan dag var heller ingen nyhet!
Om det är kul att leva då? Inte ett dugg!
En snurrig bilresan och en påse McD senare, så kunde jag skratta åt kvällen som var innan!
Lördag- Oslagbar & galen! Super kul!
Söndag- Ser ut som en panda & luktar som ett bryggeri! Inte alls lika kul!

Måndag fort som fan!
Älskade ungen kommer hem och vi kramas läänge!
Vi leker, äter, myser, busar..
Han spyr ✔
...

https://cdn2.cdnme.se/1707329/7-3/pic_516c408ae087c32ed3d6bd61.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0