Game's over!

Aktiv som jag är, eller en kick av damp? Måndags morgonen startades tidigt, otippat? Brygga kaffe, värma välling, mata katt och sen andas och klä på sig, så startar varje morgon. Tvätta, städa, träna, laga lunch, diska, busa i lekrummet, ut och leka i lekpark, gå promenad, allt det innan dagis 13.30 följt av jobb. Samma visa varje dag! Love it! Om en vecka drygt blir det ändring på det, jag ska börja nytt jobb och är både livrädd och förväntansfull, blandad i huvudet som alltid! Som en degkrok snurrar jag runt! Såklart blir det bra- jag har ju väntat på det här så länge, nu när det närmar sig blir jag lite rädd. Det nya skrämmer alltid tills man vet bättre! Dammade av min gamla kärlek- Emmaljunga Cangaroo idag, av nån konstig anledning sitter Liten så bra i den att han somnar jämt (!) Inget undantag idag heller, på vägen hem genom det gråa vädret slår betydelsen igen sina fantastiskt vackra & blåa ögon! Godnatt eller energipåfyllning? Återstår att se.. Själv har jag lagt mig i sängen för att bara koppla av med en kopp kaffe och titta på TV, plötsligt händer det, egentligen skulle jag köpt en triss idag- det är en sån dag! Känner det i hela mig, från topp till tå! Lite vardagstråk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0