Friday

Såå var det hysteriska dagen Fredag igen!
IGEN eller?
Morgonens planer gick bra till en början- som tänkt, stressig & tidig morgon!
Viktiga papper för mig har skrivits och det ska jag njuta av imorgon om jag hinner, idag har jag som sagt haft annat för mig.
När det inte blev som det skulle får man göra det bästa av det som finns, i mitt fall våldgästa finaste vännen för solarietid, kaffe & lunch!
Perfekt om ni frågar mig!
mellan snöstorm/regn och inre stress gled Harrys skjortan på och en blöt promenad senare skulle jag stå redo i Restaurangen, underbara kollega tog sista timmarns på mitt pass så jag åter igen skulle få mig en blöt promenad, denna gång hem till mitt mysiga hem (Det är sant, jag känner mig äntligen hemma efter 3 år i lilla nya staden) för att göra sista delen av uppdrag Barnkalaset som skall äga rum imorgon, Milo ska firas ordentligt som han förtjänar så förberedelser är A & O!
Jag smakar grädde och fluff efter intensivt vispande och stänk på hela mig, luften jag hade i mina lungor är numera i MussePigg ballongerna och sista kraften i händerna la jag ner på att vika Cars servetter!
Hysteriskt, mycket och galet- Lite så jag jobbar,
och jag älskart!
Det ska både bli barnkalas & vuxenkalas imorgon- för det är jag värd!
"Ber redan nu om ursäkt för mitt fula beétende och dåliga omdömen"
Men jag kan inte vara lugn imorgon när min dröm gubbe Petter kommer!
Jag ska liksom fria till honom imorgon om jag så blir tvungen att ännu en gång stå på knä, på golvet bland krossat glas och borttappade extensions!
Och för ett sådant pådrag som frierier behövs en del alkoholhaltiga drycker.. 
So I'm Sorry.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Finaste :)

2013-04-15 @ 20:51:50
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0